Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(3)
Forma i typ
Książki
(2)
Publikacje naukowe
(2)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
dostępne
(3)
tylko na miejscu
(1)
Placówka
Biblioteka Austriacka
(3)
Czytelnia Biblioteki Austriackiej
(1)
Autor
Ammer Reinhard
(1)
Kuhn Barbara
(1)
Sperber Horst G
(1)
Rok wydania
1990 - 1999
(1)
1980 - 1989
(2)
Okres powstania dzieła
1901-2000
(2)
1989-2000
(2)
Kraj wydania
Niemcy
(3)
Język
niemiecki
(3)
Odbiorca
Nauczyciele
(2)
Szkoły wyższe
(2)
Nauczyciele języka niemieckiego
(1)
Temat
Język niemiecki (przedmiot szkolny)
(2)
Mnemotechnika
(2)
Język
(1)
Nauczanie języków obcych
(1)
Pamięć
(1)
Podręczniki szkolne
(1)
Uczenie się
(1)
Temat: miejsce
NRD
(1)
RFN
(1)
Gatunek
Monografia
(2)
Podręcznik
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(2)
Językoznawstwo
(1)
3 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Austriacka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 27027 mg (1 egz.)
Książka
W koszyku
Gedächtniskunst im Unterricht / Barbara Kuhn. - München : Iudicium Verlag, 1993. - 212 stron : 21 cm.
(Studien Deutsch ; Band 13)
Zugleich : München, Universität, Dissertation, 1993
Die grundsätzliche Unterscheidung zwischen den Mnemotechniken, die sich mentaler Bilder bedienen, und solchen, die mit realen Bildern arbeiten, wird oft übersehen. Diese vor allem für jede Sprachpädagogik wichtige Differenz von "mnemotechnischen" und "mnemonischen" Verfahren macht diese Studie fruchtbar. In ihrem Mittelpunkt steht die Darstellung der Geschichte und der Wirkung der Bildmnemonik.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Austriacka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 27029 mg, 27028 mg, 27030 mg (3 egz.)
Książka
W koszyku
(Studien Deutsch ; Band 9)
"Die vorliegende Arbeit ist eine überarbeitete Fassung meiner Dissertation, die sich allgemein an die Lehrer und Lerner einer Fremdsprache und besonders an diejenigen richtet, die sich mit befassen. Vor allem soll sie dieser Leserschaft anhand von mehr als 100 konkreten Vorschlägen verdeutlichen, daß spezifische Lernprobleme wie Vokabellernen, die Genuszuordnung von Substantiven, die Stammformen unregelmäßiger Verben, die gruppenmäßige Erfassung von Präpositionen usw. durch entsprechende bzw. Gedächtnisstützen wesentlich erleichtert werden können." H. G. Sperber
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Austriacka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 803.0 M-DaF, 27025 mg (2 egz.)
Czytelnia Biblioteki Austriackiej
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. P-803.0 M-41/2 x (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej